Sommar & Sol

Så skönt med sol & värme! Men det ska tydligen inte vara så länge till :(  Denna veckan har vi varit på stranden på luncherna eller suttit utanför i solen på en filt & käkat.
Så lite färg har man fått!
idag är det 1 vecka till Jessicas bröllop! Jag ska läsa en liten dikt eller vad man ska kalla det i kyrkan. iiii... Lite nervigt. Ska bara lära mej den utantill oxå, eller kanske inte helt.

Om 10 min ska jag dra ner till Heden & kolla på mitt lag. Eskilscupen börjar idag! Men jag ska bara gå ifrån jobb & sen tillbaka igen. Sen har vi match kl 6 igen.

Massa fotboll denna helgen!

Nä nu drar jag ..

Återkommer med en liten uppdatering. Håll tummarna på att tjejerna vinner nu!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback