Semestern so far...

Ja, vi har faktiskt inte gjort så himla mycket men det är skönt. Vi har mest kollat på OS, en stor svensk besvikelse får man ju säga..  Men men..

Jag har iallafall städat & rensat en massa saker. Har slängt som aldrig förr men det känns bra. Är riktigt nöjd :)

Ja just det! Semestern började ju med camping i Ängelholm. Jättekul faktiskt. På fredan åkte jag upp med Piddas föräldrar. Pidda jobbade länge :(  Men det var inga problem, ölen kom fram direkt & vi reste förtältet. Jag börjar bli en bra campare nu, haha... Pappa & dom hade redan kommit så pappa fick hjälpa till lite iallafall :p
Sen satt vi bara & snackade skit & pimplade :) När Pidda kom startade vi grillen & sen satt vi & snackade till 2 på natten.

På lördan kom MIcke & Catrin ut ett litet tag, de skulle på bröllop här nere så de lånade vår lägenhet. Vi gick & spelade lite minigolf på campingen. Pappa vann, lite bitter blev jag allt. Pappa hade 45 poäng & jag hade 75!! Behöver jag säga att jag kom sist?!
Vi åkte hem vid 12 på söndan för vi ville träffa Micke & Catrin innan de skulle åka hem. Så vi träffade dem nere på Dickens där Mackan & Nina oxå var med :) Sen var en kompis till Catrin oxå med men jag minns inte vad hon hette.

Det var vår semester so far... Inte så aktiv denna veckan iallafall men New York-resan kommer ju att bli ganska hektisk så man får passa på att vila lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback