Godmorgon!

Pigg & vaken en mulen dag som denna.. Surprise att solen inte skulle skina lixom :p

Har diskat & rensat i kylen. Tänkte att det var dax att göra det. Måste lägga in alla räkningar sen så att de blir betalda. Gillar inte det riktigt att lönen kommer samma dag som vi ska åka. Men nu kom jag på en plan. Om jag tar av min reskassa så länge & betalar räkningarna så behöver man inte fixa & trixa lixom :)
Gud ibland blir jag tårögd av min egen smarthet ;)

I fredags var mamma & Håkan här. Vi käkade & sen spelade vi Poker, Jag tyckte att jag var ganska bra på det i början men sen när mamma druckit massa vin så var hon bäst :)

Förresten mamma har gett morfar min bloggadress så VÄLKOMMEN MORFAR!
Nu får jag hålla mig i skinnet så att jag inte skriver något olämpligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback