En hel lista om mannen i ditt liv - gör den!

Vad heter han: Peter
Vad har han för favoritfärg?: Hmm, det vet jag inte riktigt. Grönt?
Vad har han för ögonfärg?: Blå
Klädstil: Jeans, (lite baggy), shorts, t-shirt  
Har han färgat håret nån gång: Nix
Längd: 1,83 kanske
Har han klippt sig någon gång: Ja, men det är väl typ 2 ggr om året :)
Har han piercat sig: Nix
Har han några tatueringar?: En tribal på armen
Dricker han: Ja det gör han
Röker han: Ibland
Vad har han för mobil: En Sony ericsson
Vad vill han bli när han blir stor: Det vet han nog inte själv.
Har han någon/några systrar: Nej.
Har han någon/några bröder: Ja en bror som är 7 år äldre
Är han född i sverige?: Japp.
Vad är hans favoritmat?: Pizza & annan skräpmat & min köttfärssås
Vilken mat hatar han?: FISK!
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa en ny bil & använda lite som kontantinsats till ett hus.
Vad brukar han göra efter jobbet: Kolla på TV & sitta framför datorn & spela
Har han bråkat med nån någon gång: Absolut!
Vad brukar han göra på helgerna: samma som efter jobbet.
Vad har han för musiksmak: Hip Hop och R&B & lite sån där hårdrock.
Brukar han svära mycket?:  Njae det tycker jag äl inte.
Vad för bil kör han?: Saab 9-3
Hur/var träffades ni första gången?:  I skolan för 8 år sedan.
Vad är han rädd för?:  Jag vet att han är rädd för spindlar & getingar
Vad påminner dig om honom?:  Kan inte komma på ngt speciellt.
Vad var det första han sa till dig: Hej anagligen, kommer inte ihåg
Vad var det första du sa till han:  Samma som ovan
Vad brukar ni oftast skicka sms om:  Katterna & annat shit
Är han beroende av något?:  Snus
Vad kallar du han:  Pidda & älskling
Vad kallar han dig:  Älskling
Tränar han: Eeee NEJ!
Hur länge har ni vart tillsammans: 6 år i oktober
Hårfärg:  Blond
När fyller han år: 8:e Mars
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?:  Min favorit, gerbera
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Snäll, lat & gullig
Gillar du han?: Nej - jag älskar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback