Semester =)

Idag e det sista dan jag jobbar innan jag ska ha e stackars veckas semester. Tragiskt med en vecka bara MEN jag har ju skaffat mej en sambo som har ett minne i storlek med en guldfisks. Han har "glömt" att be om semester. Egentligen så undrar jag om det kanske bara e så att han inte ville ha semester med mej. Hmm..

Denna helgen kommer gudsonen A ner med sina päron. Vi hade tänkt att vi skulle bo ute hos svärföräldrarna i Rydebäck eftersom de inte skulle komma hem förrän på tisdag. Gött tänkte jag för då slipper man städa hemma så mycket lixom. Men igår så prata vi med svärmor & då säger hon att de kommer hem imorron.
Väldigt irriterande med tanke på att de visste om att vi tänkte vara hos dom. Asså man kan ju inte hindra dem från att komma hem men ändån!

Så direkt efter HIFs fantastiskt tråkiga match som de vann med 6-0 så fick jag ju städa satan. Kan ju inte ha en liten unge som kryper omkring bland dammråttorna precis.

Jobbar 1 timme till & sen e det semester =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback