Snabbsummering av Nyåret

Fixade håret den 27:e hos Sevan. Han e guld värd! Skiiitduktig e han =)

Dan innan nyår tog jag tag i mej själv & skulle hälsa på min gammelfarmor. Men när vi satt i bilen på väg dit så ringde min farfar & sa att hon gått bort några timmar tidigare =(  RIP Farmor Lisa!
Lite ångest hade jag ju för att jag inte hälsat på henne tidigare. Men hon hade knappt kommit ihåg att ngn varit där tydligen. Men ändå lixom, jag kände mej sååå dum! 

På nyårsafton va åkte vi ut till Rydebäck för svärmor fyllde år. Nyårsmiddagen inledes med en Krabb-lasagne. Till huvudrätt serverades Ugnsbakad lax med vitlöksduchesser & en champagne-sås. Sen till efterätt fick vi en vit-choklad mousse. Så jävla gott va alltihop! Piddas bror e kanoon på att laga mat. Sen satt vi där & mös & Anna pimpla vin. Vi gick iväg för att träffa en jobbarkompis ett litet tag. Fick en ap-äcklig drink där. Öööörk! Sen fick vi springa hem till Piddas föräldrar för att klockan närmade sej 12. Vi kollade  på alla fina raketerna & skålade lite.  Jag fick en liten gråt-attack & ringde mamma. Mamma kan ju alltid trösta :)
Vi åkte hem vid halv 3.

Och igår va man seeeeg =) Men det va bara & ta tag i livet & åka till farmor som inte var smartare än att ha kalas på Nyårsdan när alla e bakis. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback