Snabbsummering av Julen

Jag & Linda började jul-firandet med att plocka av mitt förbannade löshår. Det tog endast 4 ½ timme. haha... Jävla meck.   Min farfar ringde under tiden & berätta att min gammelfarmor typ hamnat i koma.
Lillejulen åkte jag & mamma & Jeppe & Pappa & Matilda till lasarettet för att hälsa på henne. Hon hade vaknat upp men var inte vid medvetande när vi va där. Skit-jobbigt va det & se henne. Sen var det sedvanlig julamiddag & bingolotto-spel hos svärföräldrarna. Vi vann 200:- iaf. haha..

Julafton åkte vi ner till mina kusiner i Lund. Jääääätteroooooligt ( ironi kanske). Man käkade alldeles för mkt & sen delade JAG ut alla klapparna. Fick några stycken iallafall. En massa presentkort på Tur&Retur så nu har vi betalt resan till USA =)

Juldagen vi som vanligt hos pappa. Gammal julamat & sen spelade vi det nya monopolet. Nu hade man 15 milllar på ett litet kort. Skitskoj. Va hos pappa till 9 typ sen va det ju faktiskt Prison Break!

Annandan Jag å Linda sprang rundor i stan i hopp om att finna lite rea-fynd. Kändes som om vi mest handlade till våra karlar. haha... Men man blev ju några kronor fattigare :) Sen va det middag & spel hos mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback