Skit-dag

När jag hade kämpat till jobb från busshållsplatsen utan & ramla eller ngt så kommer jag fram till parkeringen & gör en sån jävla vurpa.. Jag slog i knäna. Trodde inte att nån såg mej så jag reste mej & gick till dörren. Då kommer terminals-chefen & fråga om jag slog mej. PINSAMT!  Jag låtsades som att jag inte slått mej alls, men när jag kom in & skulle kolla min arma knän så blödde det lite från det ena. Precis som ett litet barn så gjorde det ju helt plötsligt skitont bara för att det blödde. haha..

Sen skulle jag hämta lite te & jag vet inte riktigt vad som hände men iallafall så fick jag det bajs-varma vattnet över hela handen. AJ!

Skulle jag klivit upp ur sängen eller??? Undrar vad som händer här näst??


Kommentarer
Postat av: Jessica

Klantig eller??? ;-)

Postat av: Anna

Vad får dej att tro det ;) haha...

2007-01-23 @ 22:45:24
Postat av: nina

ah va kul att du har skrivit!! men stackars dig som hade en skitdag, fast sanna har jag hela tiden, haha....fast jag e ju san. har sedan resan borjade lyckats bli magsjuk, fa blasor i handerna, inflammerat finger och jattemycket exem pa smalbenen. fast exemet har borjat ga over tack vare en jattelaskig vietnamesisk kram som jag fick. hehe. det gor inget att du inte kollat till katterna=) vi har sa daliga uppkopplingar overallt att det tar for lang tid, (kommer inte ens in pa resedagboken harifran...) men lovar att lagga upp bilder nar det e fortare och finns usbport. kram

2007-01-25 @ 10:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback