Jag e kass!

Jag höll ju inte mitt nyårlöfte om att blogga mera. Sorry.
Men min partner in crime har varit sjuk så jag har inte precis hunnit..
Imorron e det begravning för farmor LIsa :( Lite jobbigt men det måste göras tyvärr!

På listan över 2006 som jag skrev för ett tag sen så fanns där en kategori där man skulle nämna ngn i sin närhet om gått bort år 2006. Jag nämde "bara" Farmor Lisa. Men jag nämde inte lilla Isabelle. Hon finns givetvis i mina tankar varje dag. Hoppas att du inte tycker att jag e en skit som missade att skriva det, Jessica!

Niiina, vad skoj & se att du läser min blogg fast du e lååångt här i från :) Hoppas att ni har det bra, vi saknar er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart att jag inte tycker att du är en skit! Hoppas att begravningen imorgon går bra och att ni får ett fint avsked av farmor Lisa! *kramar*

2007-01-16 @ 22:05:14
Postat av: nina

klart, jag forsoker lasa sa ofta jag kan=) kram pa dig!

2007-01-18 @ 20:00:01
Postat av: nina igen

men kom igen, du bloggar ju som en kraka!!!! vill ju lasa om vad du hittar pa honey! kramar fran nina

2007-01-22 @ 07:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback