Olydig?!

Jag lyder inte min frisör :(

Hon sa: Tona håret
Jag gjorde: Färgade

Hon sa: Ta bara utväxten
Jag gjorde: Färgade hela håret.

Förlåt Amal! Tur att hon bor i Italien & att hon inte kommer tebax till Sverige förrens i juni.

Men jag lät faktiskt henne klippa av mig håret. Så nu har jag en trevlig page. Skitbra för man behöver endast en förpackning med hårfärg & det går mkt snabbare :)

Fast jag kladdade ner hela badrummet & spillde på mattan..Tur att jag har 15 kronors mattor från Ikea!

Längtar tills jag får ta på mej min klänning!! Snart nog... Vi ska till Piddas föräldrar först för hans mamma fyller ju år idag. Sen e det party:)


Gott Nytt år alla om jag inte hinner blogga mer idag!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill se bild! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback