Ingen hantverkare :(

Jag e sååå dålig på att fixa saker. Har precis borrat som en dåre för att jag skulle sätta upp en hylla eftersom Pidda aldrig fick tummarna loss. Så har jag mätt helt fel så det gick inte så bra..

Blev såååå arg! Så nu måste jag ju fixa klart det innan Pidda kommer hem. Det så här varje gång!  Ska fan inte vara duktig mer! 

Skiiit!

Ska till Ikea oxå & köpa en julklapp till mamma. Men jag väntar fan till precis innan dom stänger för jag hatar va på Väla på helgerna & framförallt nu innan jul.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Borra? E du inte riktigt klok kvinna? Det har jag ALDRIG gjort! Det är det man har gubbarna till! ;-)

Postat av: Anna

Men min gubbe e så seeeg... Har ju tjatat hur läääänge som helst ju, så då får man ta tag i det själv :)

2007-12-15 @ 18:40:46
URL: http://aannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback