Då satt man här igen...

som den datanörd jag e ;)

Pappas fru ringde innan & sa att hon hade en sak till mig som lillasyrran fått på träningen till mig. Så hon kom hit & lämnade en söt korg med en flarra vin, lite julgodis & en Orkidé. Dom e ju såååå lättskötta. haha.. Fick en av Linda en gång när jag fyllde år. Den höll tyvärr inte så länge. Jag vet fan inte hur man sköter dem. Men jag får väl googla om det så att denna lever lite längre. Men iallafall så var korgen från tjejerna i fotbollslaget. Så himla söta e dom:)

Hann hämta ut mitt paket. Allt va så fint, förutom en klänning eller vad det skulle föreställa som va mycket finare på bilden.

Pidda e på Väla med sin bror & handlar julklappar så jag tvingade honom att fixa en till min syrra oxå.
Så nu har jag julklappar kvar till följande:
Pappa ( Han ska man dessutom köpa en födelsedagspresent till eftersom han fyller år den 28:e)
Jannica
Jeppe
Johanna
Och så klart som varenda eviga år Linda!

Linda kommer ALDRIG på vad hon vill ha i julklapp.. Så tröttsamt. Hon kanske ville ha en sak men hon skulle kolla det.. haha.. otrolig e hon..

Oj vad långt detta blev :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback