MOHAHAHAHA

Hitta lite roliga saker på www.tjuvlyssnat.se

(Ett ungt par 16+ står i kön till att beställa.)
Tjej 16+: Jag vet inte vad jag ska ha. Jag vill ju inte bli tjockare.
Kille 16+: Mmm.
Tjej 16+: Vaddå mm?!
Kille 16+: Vaddå?
Tjej 16+: Ja, lyssnar du inte på mig eller?
Kille 16+: Va? Jo...
Tjej 16+: Nej det gjorde du inte! Åh, du lyssnar aldrig på mig!
Kille 16+: Jaja, men vad fan sa du då?
Tjej 16+: Att jag inte vill bli tjockare, tycker du jag är tjock eller?
Kille 16+ (höjer rösten): Nej, bara lönnfet! Men jag älskar väl dig för i helvete ändå! Vad ska du ha för jävla mat nu då?!
Tjej 16+ (till kassören): En McFeast & Co.
 Man 35+ står vid kassan, drar sitt bonuskort och sätter sedan tillbaka det i plånboken.)
Kassör: Du måste dra kortet igen, det registrerades inte.
Mannen (irriterat): Och hur FAN vet du det?!
Kassör (förvånat): Eeh, för att jag jobbar här...
 (En överförfriskad man 45+ i clubblazer, har raggat på samtliga kvinnor i baren inom loppet av en kvart, och går slutligen fram till en pandatjej 20+, som i väntan på någon löser ett korsord.)
Mannen: Men, sitteru här alldeles solokvist?! Ska jag hjälpa’re me korsordet?! Ja e en jääävel på korsord, sörru! Ska'ru ha en Jäger?!
Tjejen: Vad heter du?
Mannen (förvånat): Eeh, Anders! Ska pappa hjälpa dig, lilla gumman?
Tjejen: Nä, jag klarar mig. Det står ”Full dumjävla mansgris”, sex bokstäver här, och ditt namn passade precis in.
Mannen: Men va faan… Hora!
Tjejen (leende): Tack! Det gick in under ”Full dumjävla mansgris morsa”, fyra bokstäver.
(Vakterna har nu uppmärksammat mannen, som blir avhyst.)


(En man håller upp dörren för en kvinna med barnvagn.)
Barnet: Vad säger man?
Mamman (generad): Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback