En liten trevlig lista :)


Vilken är din favorit resturang?  Le Cardinal utan tvekan.

Har du varit med i någon skolpjäs? Ja, nån va jag nog med i.

Har du fått felparkeringsböter?
Usch ja.

Har du/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump/fallskärm?
Absolut INTE!!!

Har du egen trädgård?
Nej men jag vill ha en :(

Badkar eller duschkabin? Dusch

Favoritpizza? En hederlig Vesuvio

Chips eller popcorn?
Popcorn, länge sen sist!

Vilken färg på läppstift använder du? Använder i läppstift men läppglans väljer jag brunaktigt.

Favoritchoklad? Gillar inte choklad

När åt du en hemodlad tomat senast?
Nån gång i somras.

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja, "Årets Tös" 1995 tror jag.

Är du bra på matlagning?
Ja, dom säger det.

Klarar du att tanka själv?
E ja.

Pepsi eller Coca cola?
Coca Cola  (light)

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
  Japp på Marina Plaza

Vad var det senaste du handlade?
En topp på HM

Kan man vara vän med sitt ex?
  Ja det tror jag faktiskt. Beror väl på av vilken anledning man gör slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback