Helgen.....


Fredag

Jobba typ till 6. Lillebrosan hade haft bilen så han kom & hämta oss. Sen drog jag ut till Väla & inhandlade lite kläder. För jag har ju inga ;)

Käkade en äcklig kebabrulle & kolla på Idol. Det va en skön & mysig kväll.


Lördag

Hade ställt klockan på halv åtta för att jag skulle ner & vinka av Sara. Stängde av klockan men som tur va så vaknade jag till igen vid 8 & fick kasta på mej jeans & jacka över pyjamasen. Ville ju säga hej då till det lilla hjärtat som jag inte kommer att träffa på 3 ½ månad.
Jag & Pidda åkte ner till Center Syd där jag shoppade en kofta som jag velat ha ett tag. Den va på rea:)
Vid 7 så körde Pidda oss hem till Emelie. Där satt vi & drack lite & snacka skit typ. Sen tog vi taxi i spöregnet till Tony. Min papppåse med all dricka gick i sönder & det ramla ut i taxin & chauffören blev lite sur. haha...

Vi hade skitroligt. Sen åkte vi ner till stan ännu roligare :)  Jag & Linda köpte varsinn kebab på Amadeus. Såååå jävla gott. Har inte ätit där på 100 år känns det som. 

Söndag
Soff-läge hela dagen. Tog inte av mej pyjamasen på hela dagen. Låg på soffan under täcket hela dagen & kollade på hela säsongen av Hells Kitchen som gick i repris på 3:an.  
Sen va det en massa annat skit på tv:n. Skönt med slappesöndag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback