Lördag

Började jobba vid 11 & satt väl här till halv 3. Stack till Maxi & köpte en sytråd inför kvällens aktiviteter.

Va hos mamma vid 5 & fick nåra köttspett med jordnötssås, yummi! Hade lockat mamma med att ta med en flarra vin så den försåg vi oss med:)

Sen satte sej grabbarna & kolla på fotboll & jag & mamma började att sy mina julagardiner. Kom dit med 4 meter tyg & vi sydde 3 längder & 2 löpare. Mycket fint om jag får säga det själv :)

Efter våran systuga tittade vi på massa foton för att jag letar efter ett speciellt men vi hittade inte det nånstans! Så irriterande. Vet fan inte hur jag ska lösa detta men det får jag väl lyckas med på nåt sätt!

Sen kolla vi på World Trade Center. En väldigt bra film & en massa tårar kom förstås...  Sen hemgång & vi kolla på ytterligare en film..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback