Iiisch

Min kompis Jessica väntar på en bebis, Jag väntar ju oxå på den givetvis. Men jag tycker ju att den kan ploppa ut nu för den skulle varit född den 4:e! Jag har köpt två jättesöta presenter. Kan ju dock inte skriva vad med risk för att hon kanske läser detta:) Mitt största problem e ju nu att jag vet inte om jag ska slå in paketerna med rosa eller blått papper. Jessica tyckte att jag skulle ta ett gult papper men jag vill ju att det ska vara rosa för flicka & blått för pojke så alltså får jag ju hålla i hatten tills h*n tittar ut:)

Det känns ju lite konstigt att min barndomskompis ska få en bebis..Men samtidigt kul!  Jag älskar bebisar. Bara det inte är min egen..


Kommentarer
Postat av: nina

finns det inte typ blått papper med rosa prickar?

2006-05-10 @ 09:21:35
Postat av: Anna

jo det kanske finns.. Jag får spana:)

2006-05-10 @ 10:33:02
Postat av: Danny

Kul att läsa att du älskar bebisar...inte har du visat att du älskar Elias iallafall....hoppas du fattar piken.Han har väntat på dig sen i JULAS 2005!!!
Kram

2006-05-11 @ 10:24:20
Postat av: Anna

Ja & jag har väntat på att han & hans pappa ska komma på besök sen den 14:e jul 2005!!!

2006-05-12 @ 17:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback