Överraskning....

Igår va det min födelsedag & jag väntade hela dan på att Pidda skulle säga grattis. Som han själv sa så hade han inte glömt det, han kom bara inte ihåg det. haha...

Det va bestämt att vi skulle äta tillsammans på Mickes jobb. När vi väl kom dit efter att PIdda lurat in mej på Bogarts & sånna saker så såg jag först Pidda Alban & Nille men jag tänkte ju inte mer på det. Sen såg jag Linda fast sen så tänkte jag att det inte va Linda för hon skulle faktiskt va på spanska. Men när vi kom närmre så såg jag en massa människor som jag kände. Fattade inte mkt ska jag säga. Men skoj va det iallafall. Där satt de flesta av våra kompisar & väntade på oss =)

Jag hade jätteskoj & det va faktiskt en av de bättre födelsedagarna jag haft. Fick jättefina saker. Bla denna snygga bikini av Mackan & Nina & Puh. I Löööve it.
Fick även  Djurgården-hårsnoddar=)


40775-10



Av Linda & Matte så fick jag en massa saker som jag hittat på Ikea. Mkt bra för jag ville jättegärna ha dom sakerna. Sen så fick jag ett linne & ett fint halsband av Kamelen & Sara.

TACK SÅ MYCKET ALLA SOM KOM!!!! NI ÄR BÄST AND I LOVE YOU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback