Katastrof

Har kört ett litet rally här i denna katastrofliknade lägenhet Så stökigt( ingen ovanlighet tänkte vissa kanske?) Men nu ska vi ju faktiskt flytta så det får va en ursäkt ett tag=)

Men iallafall så har jag packat ner allt som var i badrumsskåpen & inser att jag har så jävla många parfymer som jag typ inte använt sen sist vi flyttade så dom åkte rätt ner i soppåsen.

Och när jag gick igenom garderoben för ett tag sen så blev det 4(!) säckar fyllda med lkäder & skor som jag inte använder heller. E en mästare på att spara massa onödiga saker men nu e jag väldigt flitig med att kasta saker tycker jag..

Nä nu ska köket ner i lådor =/

Kommentarer
Postat av: nina

Duktig anna, det är bra att kasta. gAV DU ALLT TILL TANTEN PÅ ELINEBERG? Eh, capslock, f´låt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback