Viktig?!?

Igår hämtade jag lille-brosan på hans jobb så åkte vi till Färghuset. Vi va lite tuffa & gick in bakvägen för det får man göra om man e målare eller så lixom.

Brossan börja plocka en massa saker. Grundfärg. vanlig färg. Han sa att jag skulle ha en roller som kostade skjortan. Men säger han det så e det väl så. SEN säger han, om det bara e du som ska måla så kan du ta en sån här billig pensel. Jävla unge!
Men jag fick massa rabatt tack vare honom så man får väl va lite tacksam :)

Sen åkte jag hem & slog in en massa paketer som jag skulle ge till brossans tjej. Hon fyller år på lördag. Men eftersom vi skulle på kalajs hos morfar så passa vi på att fira henne oxå :)

Det va en ganska lugn & trevlig liten tillställning. Vet knappt vad moffis fick av oss i present. haha.. Jag & nya lillasyrran drack lite vin. Men hon tyckte inte om vinet så när hon gått till sin kille så hällde jag i mej hennes vin oxå :)  Hon e så söt lilla Jenny.
Konstaterade igår att jag har minsann 5 syskon nu. Från & ha haft endast en lillebrossa så har jag nu 3 syrror & 2 brossor.  Dock e det bara Jesper som e mitt "riktiga" syskon.

Kanske lite larvigt & kalla dom syskon men jag tycker att det e häftigt & ha många syskon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback