Skallebank

Igår va vi hemma hos M & N & kolla på matchen. Blivande föräldrarna va oxå där=)
Vi fick börja med att banka på hos grannen som snott deras grill men han va inte hemma. Så fick dom låna grannens grill istället & han hade nog inte rengjort sitt galler sen fan vet när för äckligt va det iaf
=(

Jag & N stod & slet som tusan i badkaret men till slut så blev det iaf någorlunda rent=)
Vi grillade goda spett, lite brända men det gick ner. M hade gjort vitlökssmör som vi bredde på mackorna. Fyyyyy tusan vad mkt vitlök..  Men de va gott ändån =)

Jag & N dela på 2 flarror vin. Lite mkt kanske. Men det va gott. Det e kanske därför jag mår som jag förtjänar idag. haha

Ska snart till EKO & inhandla lite tapetklister & grejor för jag & Sara ska fixa & dona i hennes kolonistuga idag =)

Kommentarer
Postat av: nina

ja fy fan dumma grannjävel. ska ringa skvallerpressen=)

2006-06-21 @ 12:53:03
Postat av: Anna

det hade fan jag oxå gjort.. Jag kan ringa & tipsa så delar vi på slantarna =)

2006-06-21 @ 13:08:53
Postat av: nina

jaa, det gör vi!!

2006-06-21 @ 14:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback