Så svettig =(

Vi har ett projekt på vårt jobb som kallas Spirit Balans där man ska komma i balans i livet & grejor. Och idag var det dags för ett återbesök. Vi pratade lite & sen skulle jag sätta mej på en satans motionscykel. Det va ju inte så fasligt jobbigt att cykla nu när jag e lite van med min kassa hoj dock va det fasansfullt varmt i detta rum. Svettades som en hel gris. haha.. Men annars va han himla positiv tyckte jag :)

Vi har precis haft megaproblem med servern, man kunde inte göra ett piss. Så därför sitter jag här på övertid för att kolla så att det inte dyker upp nåra konstigheter.

Men nu ska jag ut & hojja hem med Linda & Matte & sen ska jag till Brunnen & handla lite ingredienser till en pastasallad som jag hade tänkt förgylla kvällen med :)

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback