Så B

Din ålder: 24
Födelsedag: I slutet av mars
Syskon: 1 helbror,20 år , 1 halvsyrra, 11 år, 3 styvsyskon, 17,18,19 år =) En jäkla massa.
Hårfärg: Brunett med lite ljusa slingor
Ögonfärg: Blåa.
Vad shoppar du helst: Skor & väskor =)
Har du några tatueringar eller piercings? 2 tatueringar. Kanske blir en tredje snart.
Hur många skor har du? Det e en del. Om jag räknar får jag nog fan ångest ;)
Hur många par byxor har du? Nja, jag vet inte men det e ju inte många som passar denna valrosskropp
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Vetifasen asså. E inte så mkt för smycken.
Färg: Rött, svart.
Mat:
Spagetti & Köttfärssås
Sport: Gillar fotboll mest
Ord: Mongo
Snusat? Japps, fast jag vågar inte när Pidda e i närheten för då blir han galen. Jag e en smygsnusare=)
Hoppat bungyjump? Nä, dör hellre.
Brutit mot lagen? Japps.
Tar du droger? Nä. Inte vad jag vet.
Vad använder du för schampo?
Sunsilk, den gröna. Vet inte vad den heter.
Vad är du mest rädd för? Att föda barn.
Vad lyssnar du på just nu?Ericas lösnagelsknapprande på tangentbordet.
Pizza eller choklad?  Då måste jag nog säga pizza gillar inte choklad.
Guld eller silver? Silver om jag måste välja.
Vilken film såg du sist på bio? Nanny Mcphee såg jag med lillasyrran på sportlovet. Hundra år sen..
Vad vill du helst av allt göra just nu? Få undan alla skitpapper på mitt bord.



Stulen av en hemlig vän=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback