Min söndag

Igår så körde jag min lillebror till hans extraknäck. Sen åkte jag hem till Linda & solade men det va så jobbigt så jag gav snabbt upp men jag fick smaka hennes 98:- glass:)

Sen drog jag hem & plockade upp Nina & vi stack till svärföräldrarna & knyckte deras bil för att köra lite vilse i Malmö i jakt på IKEA. Men vi kom faktiskt dit. Varmt som attans va där. MEN jag hittade det jag skulle ha & vi kunde åka hem igen. Minsann skönare att sitta i bilen med AC än & vara ute.

När vi fått grabbarna att komma ner & bära upp fåtöljerna som jag inhandlat så åkte vi vidare till Maxi för att inhandla lite matvaror. 
Sen kockade jag ihop lite tacos med kylling & färs & hela medevippen:) Gott om jag får säga det själv :)

Idag e det dax för fotboll igen! Italien-Ghana. I löööve italienare..  Framförallt Alessandro Del Piero. Han MÅSTE  va med idag annars e det inte lönt.. haha  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback