Housewife?

I måndags hade jag med mej pastasallad med kylling & massa andra godsaker som jag bjöd Linda & Matte på. Och på måndagkvällen stod jag & gjorde en massa piroger med köttfärs, fetaost & oliver. Mkt smarrigt blev det. Så det bjöd jag mina vänner på igår =)
Kände mej riktigt fiffig faktiskt.

Igår va jag & Sara i hennes koloni & tapetsera färdigt. Och så målade vi lister & andra grejor. Och så hittade vi lite vin & öl som vi drack=)   Däremot så drack vi inte så mkt.

Med färg lite här & var så cyklade jag hem & kastade mej på soffan för att kolla på slutet av Spanien-Frankrike.  Asså jag har blivit värsta psyko-fotbollsnörden. Sjukt! Men snart e VM slut så då går väl det över. haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback