Hitler

jobbar här. Här finns en man som leker Herr Adolf dagarna i ända. När han e på det humöret så ska man akta sej. Men ibland kan han faktiskt va riktigt rolig. Det händer inte ofta men ändå :)

Snart dax för kafferast :) Håller på att somna för hundan.. Sover så dåligt nu förtiden. Fattar fan inte det.

Idag ska jag hämta ut mitt badrumsskåp som jag beställde från Ellos. Beställde det i söndagskväll & det kom igår. Snabbt jobbat av detta märkliga transportföretag som jag jobbar på!

MEN en sak som retar mej nåt förbaskat e att: Jag får betala 245:- i frakt medans Ellos endast betalar 134:- till oss!  

Kommentarer
Postat av: nina

vilka svin de är!

2006-06-29 @ 15:54:44
Postat av: Anna

Javisst e dom?? Jävla idoter!

2006-06-29 @ 16:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback