Forza Italia

Det va ju tur att mitt ena favvelag vann igår. Sexy-boy Del Piero fick minsann inte spela så länge men det gjorde ju inte så mkt. Det va en bra match. Innan dess kollade jag på USA-Tjeckien. E så impad av mej själv. Sitter & kollar på 2 matcher i rad. Jösses.

Satt & kaxa igår & sa till Pidda att jag kan så mycket om fotboll men när han började fråga så kunde jag inget. haha... Som han hånade mig. Men när jag fråga honom så kunde inte han heller så himla mkt.hihi

Idag känns det inte lika varmt som igår men det kommer väl.. När vi cyklade hem igår så va det oliiidligt. Linda cyklade som en jävla dåre & jag & Matte hängde efter som två vantar =)

Kommentarer
Postat av: nina

jag tycker du är mycket proffsig anna=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback