Fortsättning...

Vid halv 3 så tog vi bussen ner mot stan för att se på fotboll. Först va det England-Paraguay. Tyvärr så kom jag på mitt i matchen att vi glömt att stänga av kaffe-kokaren. Så jag ringde mamma för att be henne sticka dit & stänga av den. Men hon hade ju ingen nyckel hem till oss. Så jag fick ringa till Linda & Matte så dom kom & hämta mej & sen åkte vi hem till dom & sen tog vi bussen ner till Sajlors igen för & kolla på Trinidad-Tobago& Sverige. Lite besviken blev man ju men dom kommer säkert att vinna de andra matcherna :)

Sen gick vi till Ichiban & käka lite. Sketagott. Sen gick jag & Linda till BaraVara & skulle träffa en av Lindas kunder men dom skulle ju gå typ när vi kom. Så vi drog till SevenEleven & jag köpte katt-mat. Linda köpte glass för 98:-. Knäppskalle :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback