Tidsfördriv

DAGENS:
klädsel:
 Svart RockNRoll T-shirt, vit kjol & paljettskor
frisyr: Utsläppt med luggen i klämmor
låt: Anna Vissi. Jag & Nan skrålar i kapp varje gång den kommer ;)
tv: Inte kollat idag eftersom jag e på jobb.
vill ha: Pengar :) Och en fin egen bil. Kanske en Santa Fe någon??
tråkigaste: Att jag måste måla alla köksskåp innan torsdag :(
roligaste:  Robbie Williams-konserten jag såg i lördags! Så jävla bra :)

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag & min grabb & katten Nemo
såg dig gråta: Linda, Matte & Pidda
fick dig att gråta: Töntigt men det va faktiskt Extreme Home Makeover. Kan inte hjälpa det:)
fick dig att börja skratta: Nan.
du gick på bio med: Min syrra typ vecka 10 :)
du gick på stan med: Minns inte men jag tror kanske Miss N.
skickade ett e-mail till dig: Samma där. Miss N
skickade ett sms till dig: Vitalia

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja, varje gång :)
bråkat med ditt husdjur: Nä, det e dom som bråkar med mej
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Japps.

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Ja, tydligen när jag va liten men jag kommer inte ihåg det.
Danmark: Japp
Finland: Nope
Island: Nope
USA: Japp
Tyskland: Japps en del ggr
Frankrike: Nja, jag har åkt igenom.
Spanien: Japp
Italien: Nepp
Kroatien: Nepp
Grekland: Japp
Österrike: Nepp
Schweiz: Nepp
Thailand: Japp
Storbritannien: Japp
Brasilien: Naj
Belgien: Naj
EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Föda barn
Vart vill du gifta dig: Raus Kyrka
Vem hatar du verkligen: Det vill jag inte skriva här
Varit kär: Ja, e det nu.
Kör du bil: Ja, när jag får låna sambons.
Har du ett jobb: mm.. Fast Jag hade ju hellre velat ha ngt annat.
Gillar du att ha folk omkring dig: Det beror på mitt humör :)
Är du ett hälsofreak: Eee nej!

Är du ensam nu: Nopz
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Såna som spelas om & om igen på radion

FAVORIT:
Rum i huset: Sovrummet
Typ av musik: Allt möjligt
Parfym: Hugo Boss Deep Red
Månad: Alla sommar månader.
Mat: Thai e riktigt gott.

Dricka: Vitt vin :)
Godis: Salta hårdingar

Tidning: Hennes
Film: Vid din sida.
Skådis: Han i Prison Break. Vetifasen vad han heter. Miller nåt??

Djur: Katter

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Nej
Sjungit: YES
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja
Träfffat någon ny: Nej
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Nej
Kissed someone: Ja
Ätit: ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback