Trött som faaan

E så himla trött idag, har ju blitt väckt hela natten när katten spytt. Dom e inte så diskreta dom små liven.

Åter till nyårs-kvällen. När vi käkat & sånt så blev det lite samkväm & drickande & sen svängde vi dom lurviga på logen. Asså Niklas e en fenomenal dansös. Iaf när det gäller kasedans=)

Sen va det ju dax att smälla raketerna & då skulle vi ju gå en bit. Smarte Anna hade på sej  högklackade stövlar, men Erik fixade till det & lånade ut sin mammas sletna snow-joggings. Dom va riktigt läckra till min klänning. När vi va framme vid vattnet så va det ju kolmörkt. Såg ju för fan inte var man ställt glasen som jag skulle hälla i men med mobil-lampan så löste det sej=)  Så skulle ju grabbarna impa med sina raketer men det va väl inte så himla kanonfint. Big Bertha va en enda liten smäll. haha.. Snacka om att dom va besvikna.

På vägen tillbaka hade Nille gjort en jävla vurpa men den missade ju jag för att vi hade gått i förväg.
Och när vi kom in så fick dom för sig att vi skulle käka efterätten, glass med choklasås, maränger & sånt. Nästan marängsviss fast utan grädde. Men Anna tackade faktiskt nej. Va inte så himla sugen på glass när jag stått i snön & frösit. Så det fick dom minsann ha för sej själva.

Jag kan ju inte påstå att jag mådde överdrivet bra igår men jag har faktiskt mått sämre. Så jag kunde till & med umgås med folk. haha..

Snart e det dax & hämta hem det lilla pyret. Det blir väl en dyr historia=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback