Lördagen

På fredagen traskade jag & Sara ner till Lidl på kvällen & skulle köpa lite "champagne" som vi skulle ha på lördagskvällen när vi skulle bada i jacuzzin. Dom hade minsann inga korgar i den affären & till vagnarna skulle man ha mynt & det hade vi givetvis inte. Så med famnarna fulla med diverse drickor & sånt gick vi till kassan. Och då fick vi minsann oss en avhyvling på polska av damen i kassan. Vi blev som frågetecken & då vrålar hon på polska till en kille i affären som säger på tyska att vi skulle betala alkoholen inne i affären i en annan kassa. Vid det här laget så glor ALLA på oss. Så röda i huvet rafsar vi ihop det vi fick betala för & rusar ut från affären. Vinet & det fick stå kvar.

På lördagen fick vi en fin liten frukost. Sen var det dax för ansiktbehandling & peeling för händerna. Efter det åt vi lunch & sen skulle vi ner i stan & shoppa var tanken. Vi hann  in i en liten butik där vi handlade lite hudkrämer. När vi hittade en fin liten klädesaffär så springer damen i affären fram & låser. Då visar det sej att alla affärer stänger klockan 2! TACK så jävla mkt lixom.
Så det blev minsann ingen shopping alls. Eller jag lyckades fynda en liten mössa för 18 enheter som vi kallar deras valuta.

Klockan 5 gled vi ner till jacuzzin iklädda våra lånade morronrockar. Där korkade vi upp "champagnen" som vi inhandlat på Netto & mös en halvtimme i det varma vattnet.

Sen tog vi på finkläderna & åt middag på hotellet. Sen hade vi en liten förfest i Saras sovrum bestående av äcklig öl & ost & kex.

När vi kände oss lite salongsberusade gick vi till ett ställe, Alibi, som vi blivit tipsade om. Där va ju inte så mkt folk i början. Vi satte oss vid ett bord med våra fina drinkar & försökte smälta in bland pentabrudarna. Det gick sisådär=)

Folket där drack öl med sugrör & det tyckte vi va jäkla märkligt så Sofie fick i uppgift att fråga. Då fattade dom ju inte engelska & skratta bara åt oss. Men när jag gick på dass så kände jag att jag måste få svar på detta. Så jag frågade helt enkelt några flickor, då får jag som svar att det gjorde man bara. Och då va jag ju bara tvungen & säga att det gör man minsann inte i Sverige & inte i nåt annat Europeiskt land heller(som jag känner till iaf.) Sen pratade dom på polska & skrattade åt mej. Skitlustigt.

Sara & Sofie hade en plan för kvällen. Och det var att hångla med varsin polack. Sara anföll DJ:n & Sofie hittade en annan stackare som dessutom hade en flickvän. Men de lyckades iallafall. Så efter att dom hånglat färdigt & Sofie hade blivit erbjuden Exctasy så vinglade vi hemåt. Ganska så runda under fötterna men skoj hade vi haft iallafall=)

 


Kommentarer
Postat av: nina

Hej Anna!! Låter ju som om ni har haft det bra, kul!! Sköna behandlingar? Jag åker bort tis-fre så du behöver inte tänka på mig på morgonen mrs taxi! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback