Lista

E trött idag & orkar inte engagera mej i mitt arbete=( Så här kommer en lista på olika saker som jag tycker e bäst/sämst  just nu=)

Bästa låten: Because of you - Kelly Clarkson


Smarrigaste drycken - Goldengate BaginBox vin

Äckligaste drycken - Automatkaffet på jobb ( fast jag dricker ändån 5-10 koppar om dan)

Godaste maten - MIn delikata Majs & Kycklingsoppa som jag lagade i tisdags

Äckligaste maten - Min sletna skinkmacka som jag snart ska förtära

Trevligaste kunden -  Håkan på Allers

 Dummaste kunden - Nån satans Partiaffär i Ludvika, har inte pratat med honom sen 2001 men han kommer alltid va den dummaste jag pratat med.

Bästa tv-programmet - Deperate Housewifes

Sämsta tv-programmet - Wild Boys på MTV

Roligaste internetsidan -
www.nicolai.nu/nina

Tristaste internetsidan - vårat intranät

Roligaste händelsen i veckan - Soffel låtsas att min katt e hennes katt för att hon saknar sin egen. Låt mig tillägga att hon även kallar Twix för Mio. hahahaha

Dax för frukost!

See ya


Kommentarer
Postat av: nina

ooooh, tack för den komplimangen!!=)

Postat av: nina

anna, för tusan, ska du inte blogga om helgen? Vill ha detaljer och onödigt vetande, tack!

2006-01-30 @ 13:20:56
URL: http://nicolai.nu/nina
Postat av: Anonym

aaaaannnnnnnaaaaaa!!!

2006-01-31 @ 13:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback