Laaaat!!

Ja, gårdagen skulle jag ju ägna min ledighet åt att vara duktig & städa & sånt men icke!

Dan förjade med att min kollega ringe 9:30 & väckte mej för att fråga en sak men det gjorde inget för jag hade ju lixom inte tänkt att sova bort hela dan. Sen tänkte jag att jag behövde vakna lite så jag kollade på tv ett tag & sen knatade jag till banken & apoteket & Hemköp där jag handlade mej ett bröd.

Sen kunde jag inte slita mej från tv:n. Kom på att det va kallt på soffan & jag ville inte ta ut mitt täcke så jag´la mej i sängen & kollade mer på & somnade... Vaknade kvart i 6 av att tfn ringde. Det va nån tjej som gjorde en undersökning. Spännande värre.
Ja & sen kom gubben hem & vi käkade & sen hände inte mkt mer.


Idag har det väl inte varit mer aktivt. Vi va & handlade. Det va typ den enda aktivitet som jag har gjort. Eller för 10 minuter sen va jag & kastade lite sopor & ramlar i trappen.. hahaha... Tur att  ingen såg mej. Så jävla klantig & missar det nedersta trappsteget.

Imorron kommer Linda & Matte hem! Fasen dom har ju varit borta megalänge känns det som!  Och jag e inte alls avundsjuk för att dom har varit i Spanien & kunnat gå runt i kortärmat, en dag fick jag mess om att dom hade 27 grader. Tack för det när jag fryser ihjäl på jobb! 

Imorron blir det nog lite mer aktivitet, ska kolla på när min kusin spelar fotboll. Kusinen som jag inte träffat på 3 år. Skoj=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback