Kass

Jag e kass på att skriva här ju =(

Ska genast bättra mej! haha.. Överlevde min Danmarks-resa igår iaf. Han körde som en tok men jag lever ändån=)

Denna dan e lite megatrist. Slutar snart & ska hem till Linda så ska vi ta en promenad. Megasugen på det ju när det e så tolle-kallt! urk. Har gjort en rolig sak idag, vi har ritat en pepparkaksgubbe där vi satt min chefs huvud på för han fyller 60 idag & han älskar pepparkakor=) Så deb ska jag sätta på hans dörr, han e lixom inte här idag!

Snart Polen! Bara några dagar kvar=) Ska bli sååå skönt att få massage & bli ompysslad & sånt=)=)=)


Kommentarer
Postat av: ida

Jaa, visst är den rolig?! ;o)
Ska du hitta på till helgen då?
/Ida

Postat av: Ida

Oj då, till Polen?!
Hur länge ska du vara där, bara över helgen, eller blir det längre tid?? Spa?! Guuuud vad skönt !;o)
Jag ska fira min pappa som fyller 60 idag, vi ska ha överraskningsfest för honom då! :o) Sen ska jag på möte och så blir det förhoppningsvis lite sova iaf! ;o)
*kram*

2006-01-11 @ 09:35:04
URL: http://wiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback