Jobb!

Idag e det min tur att jobba! Vi e tre tjejer som turas om att jobba på söndagar. Det man ska göra tar c:a 15 minuter & vi får betalt för 3 timmar plus att vi får milersättning lite då & då. Rätt så gött. Plus att man kan göra en massa saker som man kanske inte hunnit med i veckan.  Skönt & sitta här själv.
 
Tittade på min kusin igår ju när han spelade fotboll, duktig e han minsann. Men jag pratade inte med honom. Däremot pratade jag med hans andra kusin. Och fick en hel del info om hur min kusin behandlas av sin mamma. Mamman e dock ingen släkting till mej. Min farbror är far till den stackars pojken. Farbror Bengt som han heter e narkoman & hemlös & inte så kapabel till att ta hand om min lilla kusse. Så därför får han bo med sin psyko-mamma & flytta rundor när hon känner för att hitta en ny man. Örk. Blev faktiskt lite lessen i ögat när jag pratat med henne så nu ska jag & brorsan ta tag i våra relation till kusinen & lära känna honom på riktigt.


Imorron ska jag åka med vår säljare Speedy Gonzales till Odense. Skit skoj. Blir hämtad kvart i sju & ska spendera nåra timmar med galningen i bilen. Jisses. Hoppas att dagen går fort!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback