Fiina tapeter

Igår va vi på HBG-hem för att välja tapeter & golv & luckor till den nya lägenheten.

Så för er som e intresserade så ska jag nu skriva ner vad vi valt=)

Hall: Vitt & beige mönstrade tapet
Vårat sovrum: Mellanblåa tapet
Datarummet: Beige tapet ( Som Pidda valde, imponerande)
Vardagsrummet: Ljusgrå tapet, för att matcha soffan lite=)
Köket: Cappuchino färgade luckor med fräsiga handtag & en vitaktig tapet med lite silvriga krumelurer.

Låter säker knepigt men jag tror att det kan bli fint=) Så nu kan man ju tänka sej lite mer hur det kommer att se ut med tanke på att det ser för jävligt ut i lägenheten nu..  Och så kan man kanske börja titta på lite inredningsdetaljer=) Me like!
Har hittat en skitsnygg hatthylla med skoställ på Åhlens. Funderar på om jag ska köpa det eller så kan jag kanske hitta nåt annat.  

 


Kommentarer
Postat av: nina

det låter ju riktigt fint! snart är det bara 2 månader tills ni ska flytta väl?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback