Att vara eller inte vara?

Ska jag vara ledig imorron eller inte? Skulle ju va ledig i måndags men kom på att jag inte kunnat göra vissa saker i fredags som jag va tvungen & göra. Så planerade jag att jag skulle jobba halva dan men då blev ju katten sjuk så jag fick sticka i väg ett tag & då kunde jag lika bra jobba hela dan.

Jag tycker ju att jag förtjänar lite ledighet men jag ska ju va ledig nästa fredag för att vi ska till Polen. Men jag ska nog fasen ta ledigt imorron. Va hemma & städa & slänga saker som jag inte vill ha med när vi flyttar & sen så kan jag ju bara slappa=)


Kollade precis med apoteket om hur mkt kattens medicin kostade. 207 spänn!!!! Ja, detta har inte varit ett billigt kalas. Men vad gör man inte för sina älskade djur ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback