My hair

Asså mitt hår har ju blivit ganska långt nu & jag tror inte att jag haft så långt ngn gång.  Och igår fick jag frågan av min frisör om jag skulle vilja vara hårmodell. Jag brukar inte vara så feg men nu så blev jag lite osäker. VIll ju inte att hon ska klippa av mej allt hår & det sa jag till henne oxå men hon trodde inte att det skulle bli så hemskt.  Men hon sa ändån att vi inte hade så mkt & säga till om eftersom det va en kurs hon skulle gå.

Så ska jag göra det eller inte? Jag vill ju men tänk om det blir såå jävla fult!

Asså jag undrar var stackars Bobby är! Letar varenda dag i expressen om där kan finnas en liten notis om att han e hittad eller nåt men icke.  Stackars honom!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback