Lördagsbesyr

Lördagen började med att jag skulle göra naglar hos Jessica så där va jag klockan 10. När jag va klar efter 2 timmar fick jag köra hem snabbt som fan & ställa bilen för att sen springa ner till stan igen eftersom jag skulle va där nere halv 1. Anledningen till att jag körde ner va för att Pidda skulle köra mej när han skulle iväg men han pallade inte gå upp & hade jag promenixat ner så hade jag blivit försenad. 

Anyway, vi träffades på The Tivoli för att vänta på Marianne & Ann. Och vi väntade & väntade. Sen kom dom äntligen. Och så här rörd blev lilla Mape=)





Mape

Vi käkade brunch där & den va helt kanongod! Rekomenderas varmt. Endast 99:-
När vi käkat & Marianne fått sin present så traskade vi till sundsbussarna för att åka över till Helsingör. Väl där gick vi till nån skabbig liten pub som hade levande musik. faktiskt himla trevligt. Där dansade vi & sjöng ända tills bartendern tyckte att vi sjöng för högt. Då blev vi lite sura & gick till båten igen. Vi åkte tebax till Svealand & så gick alla till Sajlors men Anna va tvungen att åka hem & byta skor. Var alldeles blöt på tossorna. Men det fixade jag snabbt.

Så ringde jag till Mickes tjej för att få ut henne för Micke hade sagt att hon va helt jävla uttråkad & då tänkte jag att man kanske skulle kunna underhålla henne med mina galna kolleger. Så vi bestämde att hon skulle ringa mej när hon va på väg ner till stan.

När vi druckit lite mer så va alla lite småhungriga så vi traskade bort till Edelveiss för att äta men där va fullt så vi gick vidare till Bishop Arms där vi käkade & drack en massa öl...........

Får fortsätta sen måste jobba lite=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback