Julklapp

Idag fick jag en försenad julklapp.. Fast & andra sidan så fick hon som gav mej julklappen inte sin förrens igår & då fick hon även sin födelsedagspresent. Fast hon fyllde år i augusti! Men jag har inte träffat henne så det har varit lite svårt kanske.

Jag fick en jättefin låda från bodyshop men papaya bodybutter, peeling, duschcreme & en tvål. Det luktar jättegott. Jag e galen i bodybutter, det e så satans bra! Nu har jag tre olika! Fast den jag fick av  N&M när jag fyllde år förra året e outstandning! Den luktar jättegott!

Idag ska vi till nya lägenheten & få våra nycklar=)  Så skoooj! Imorgon ska dom slipa golven i vardagsrummet & på torsdag så ska dom byta alla andra golv. Sen vet jag inte riktigt när dom kommer att börja tapetsera. För han verkade ju helknepig den killen. Men nån gång under mars så kommer dom att göra det.  Oooo det ska bli så roligt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback