Dags att vara djup

Jag har fått höra att jag e kass & att jag aldrig vill umgås. Men det handlar inte om det, jag kan inte skylla på jobbet men det har varit mkt den senaste tiden & när jag väl kommer där i från så e jag så trött på människor. Känner lixom inte för att umgås med nån. Vill bara vara en tråkig jävla människa som glior på tv. Men samtidigt så vill jag göra saker. Blir megaavis när jag hör att nån har gjort nåt skoj när jag suttit hemma som en tråkmåns lixom. Vet inte om det är årstiden som gör mej deprimerad eller vad det e men jag känner bara att allt e så trist just nu. Jag vill umgås med mina vänner ju!  Kan tom reta mej på att jag inte får vara ensam när jag väl e hemma. Visar inte det men jag drar mej undan typ.

Är oxå en människa som e så satans rädd för vad andra människor tycker & tänker. Kasst självförtroende? O Yes! Jag kan älta ihjäl saker i mitt huvud om vad nån kanske sagt eller så.  Jag vet att folk tycker att jag kanske lovar saker som jag inte håller eller att jag bara e elak. Men tro mej det är inte medvetet. Jag hatar att såra människor. Och om nån känner att jag sårat dem så let me know. Vill inte ha oplockade hönor med nån.

Kanske ska uppsöka en hjärnskrynklare istället?  



Kommentarer
Postat av: nina

men kompis, jag gillar ju dig ändå! fast det märks att du e lite avig...Du vet att det bara e att höra av sig så dricker vi vin...Puss

Postat av: Anna

Ska försöka skärpa mej mot alla. Hoppas att du inte tagit det personligt! So no hard feelings?

2006-02-16 @ 15:34:45
Postat av: nina

inte alls!!! =) Nina gillar ju Anna. Du måste gå in på min blogg och lämna en kommentar under "vem fan e Nina". Kramar

2006-02-16 @ 16:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback