Varför inte en lista?

Tio första:
Första bästa kompis:
Anna K på mitt dagis
Första bil: Skoda Felicia
Första kärlek: Johan
Första husdjur: Katten Smulan
Första semester: Bohuslän när jag va 2 tror jag
Första jobb: På min högstadieskola jobba jag ett sommarlov
Första köpta skiva:  Vet inte riktigt men jag fick Michael Jacksons skiva när jag fyllde 10 iaf.
Första riktiga kärlek: Shanne
Första piercing: Hål i öronen när jag va 9
Första konsert: Lillie & Susie på Ceasars Palace ( Melrose idag) tror jag att jag var 8

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Vitt vin
Sista bilfärd: Igår kväll hem från L & M
Sista filmen du såg: Poseidon
Sista bubbelbadet: I Polen
Sista spelade cd: Vet inte riktigt
Sista gången du grät: Kommer inte ihåg faktiskt.
Sista måltiden: En fralla med mjukost

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej
Varit på tv? Nej
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det?  Nej
Haft ett one night stand? Ja
Busringt till nån? Ja

Sju saker du har på dig:
1.
Brun långarmad tröja.
2. Bh
3. Trosor
4. Kjol
5. Skossor

Fyra personer du kan berätta allt för(eller det mesta i alla fall):
1.
Mamma
2. Linda
3. Nina
4. Pidda

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips isåfall om man måste välja.

Två saker att göra innan du dör
Åka till Bahamas igen & shoppa satan i New York

En sak du ångrar:
Det e nog inget jag vill skriva här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback