Tonight.....

40775-34 (Lånad från www.hif.se)

e det HIF- Hammarby på Olympia! Jag ska faktiskt gå dit för jag har fått en gratisbiljett via jobb. Men jag måste erkänna att jag börjar tycka om HIF lite. Låter förskräckligt kanske???

Jag e Djurgården ända in i själen det ska ni veta! Men det e ju inte så lätt att gå på deras hemma-matcher precis.
Så vill jag se allsvensk fotboll så blir det till & åka till Olympia.

Grabben ovanför e min favvis i HIF, kan det bero på att han e gammal Djurgårdare?? =)

Kommentarer
Postat av: Danny

Du vet innerst inne i ditt hjärta att alla är HIF fans(Helsingborgs IF)....

Kram/Danny

2006-08-22 @ 09:49:09
Postat av: Anna

Kanske det ;) Hur e det lilla hjärtat?

2006-08-22 @ 09:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback