Snabb-sammanfattning av helgen

FREDAG:
Jessica fyllde år. Jag stack från jobb 15:15 för att åka till Jessica & lämna en present. Tror att hon blev glad :) Fick sticka tillbaka till jobb & fixa det sista inför lördagen. Körde hem Pidda & sen bar det av i en jävla fart mot metropolen Eket för att kolla in lillasyrran när hon spelade match. Dom vann med 4-0 & min syrra va så klart BÄST.. Sen hem & kolla lite på TV & sen somna.

LÖRDAG:
Klockan ringde kl 7. Åkte till jobb, fixade lite papper en timme. Stack sen & handlade frallor & åkte hem till Linda. Vi kollade på Pippi Långstrump & sen fick jag åka tillbaka till jobb för grabbarna började bli klara. Jobbade väl till 20 över två. När jag va på väg härifrån ringde lillasyrran & sa att hon hade en biljett över till HIF-Elfsborg & hon ville att jag skulle gå med henne & hennes fotbollslag. Rolig & spännande match. Vi skulle va hemma hos Linda & Matte kl 7 & då va jag på väg hem. Åkte hem & bytte om & sen stack vi direkt till dom. Hade mkt trevligt hela kvällen.

SÖNDAG:
Riktig slappedag. Låg i sängen till halv 5 ungefär sen kom Linda & Matte & hämta oss & vi stack ner på Chopstick House & käkade lite.  Sen gick vi till Filmstaden för att se United 93. Den va riktigt bra tyckte jag.
Sen åkte vi hem & så kolla jag på en film till =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback