Slut

Naturligtvis så fanns inte min sadel som jag ville ha från Biltema. Men jag köpte ett överdrag med silikon istället. Testade i morse & det va behagligt.

Va ju hos mamma igår & kollade igenom mina gamla saker. Alla min dockor va nakna så jag fick stå & klä dom. Hade inga klänningar till dom så flickdockan fick ha pojkkläder. Mamma hade kastat alla kläderna sist hon flyttade, snällt va?!
Jag hittade mina barbie som jag ska spara. Hade en massa andra saker till mina barbies ett kök, en klädesaffär & en pool med en solstol till. Men jag behöll bara barbina & deras kläder.

Sen hittade jag en massa brev som jag fått av mina brevvänner så resten av kvällen ängnades åt att läsa dem. Satan vad jag skrattade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback