Semestern slut!

Då va semestern över & jag sitter på plats igen! Känns ok, det va inte så stökigt som jag trodde. Igår hoppade Pidda sitt tandem-hopp som han fick i 25-år present. Jag va lite nojjig. Men det gick jättebra & Pidda tyckte det va skitkul. Han fick lite blodad tand & vill nog fortsätta med detta.

Efter det så åkte vi till Lund för min mormor fyllde 75. Det inledes med Kubb, vi körde HBG mot Lund fast mormor & morfar fick va i Lunda-laget :) Det blev 1-1. Men jag ängnade mej mest åt att käka en massa bär & frukter som dom ha ri sin trädgård. Det e det  bästa jag vet & gå runt & plocka bär & käka:)

Sen fick vi en massa god grillad mat. Min moster e faktiskt bra på & laga mat. Tiden gick fortare än vi trodde & vi hade riktigt trevligt så klockan blev rätt mkt. Men för en gångs skull så va det skoj i Lund. Brukar inte gilla & va där men igår va det faktiskt roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback