Lördag

Gick upp tidigt för att gå till blomsteraffären & sen ta bussen till Västergård. Syrran skulle spela match. Gick in på Sharifs Livs på Adolfsberg för att hitta någon sorts frulle. Det fick bli en banan & en drickyoughurt.

Kom bort till fotbollsplanen där domaren inte ville infinna sig. Så syrrans tränare frågade om någon antingen ville dömma eller va coach för laget. Som tur var så hade dom löst det innan min pappas fru kläcker ur sig att Anna, du har ju varit både domare & tränare så du kan ju va nåt av det? E nej tack.
Dom förlorade iaf med 5-2 & regnet stod som  spö i backen.

Efter matchen kom Jessica & hämtade mig för att vi skulle åka till kyrkogården för & titta på Isabelles minnesplats. Satte mina rosa blommor till henne. Där va jättefint. Allt känns så overkligt. Kan inte ens föreställa mig hur det känns för Jessica & hennes kille.

Åkte hem & slappade ett tag för att sen åka till mamma & hennes kille för att käka. Morsan & jag & Linn klämde 2 vinare & både jag & mamma kände oss lite småfulla. haha..

Sen åkte vi ner till Marina Plaza för att träffa mammas kompis dotter som bor i London. Jätteskoj & se henne igen. Egentligen så skulle vi varit ett mega-gäng men det hade blivit lite bråk i deras familj så det blev inte som vi tänkt oss. Jag & Pidda åkte hem vid halv tolv & jag slocknade direkt. Trött som satan va jag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyllekaja!!!

2006-08-21 @ 12:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback