Ikväll

ska jag & mitt hjärta gå på bio. Vi ska se Offside. En fotbollsfilm, passande för mig & min fotbollstokiga kille.

Jag e lite irriterad på tidningarnas tjat om Henke Larsson. Låt honom va istället! Visst han slog killen i magen. Det va kanske inte det mest sportsliga man kan göra. MEN det är ju upp till gransknings grupp & avgöra om Henke blir avstängd & inte nån jävla åklagare som ska åtala honom för misshandel. Gissa om jag åkt på en massa misshandel när jag spelade. Det har fan hänt värre saker på en fotbollsplan än det Henke gjorde.

Och folk tycker att Henke ska söka hjälp för att han blir irriterad på Canal+. Jisses, jag hade fan oxå blitt irriterad om det hade varit jag!

Nä, nu ska jag värma den delikata soppan jag tillaga igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback