Fredag

Slutade 1 i fredags så jag & Linda åkte ner till stan & gick till Tur & Retur. Satt där i 1 timme å hade då fixat fram en flygresa. Sen fick hon kolla igen så fick vi fram lite billigare  =) Men hon skulle bara dubbelkolla idag men annars så kommer det se ut på detta vis:

25/3 Flyg från Kastrup till New York
2/4 Flyg från New York till Orlando
5/4 Bil från Orlando till Miami
16/4 Flyg från Miami till Washington
16/4 Flyg från Washington till Kastrup
17/4 E vi hemma igen =)

På kvällen körde jag först Herrskapet Karlsson/Larsson till Rydebäck sen åkte jag inom svärföräldrarna för att snacka lite skit & sen återsåg jag min kära lillebror. Han bjöd mej & sambon på mat =) Sen åkte vi hem & jag låg & kolla på film & sen vid kvart i 1 va ringde Larsson så åkte jag & hämta dom igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback