Back in blogg-världen

Endast 2 dgr kvar av semestern=( Ska sammanfatta den lite snabbt. Direkt på fredagen åkte jag ner till Malmö, Dannys söta son fyllde 1 år. Vi inledde med Mackedonkan & sen traskade vi vidare bort till Folkets Park mkt skojjigt. Fick även veta att Elias ska bli storebror! GRATTIS GRATTIS!!!


Den riktiga semester-veckan började med den så kallade "Konungens återkomst" alltså Henkes första allsvenska match med HIF. Stor besvikelse för alla 17 000 som tagit sig till Olympia. Men vad tror folk? Att en spelare ska kunna frälsa ett annars så uselt lag??


Dagen efter åkte vi till High Chaparall. Mest för barn ju men det va skoj ändån. Kunde en kändis som Carola vara där så kan ju jag ;) Dagen efter åkte vi vidare till Lidköping där vi i väntan på vår campingplats åkte till Systemet. Ingen campingsemster utan alkohol.. haha.. Veckan bestod av lite bilutflykter bla till Göta Kanal & nån mysig hamn där vi köpte Vänern-sik. Sketa-gott va det. Å ja, en dag åkte vi till Husvagns-Svensson för Piddas mamma tyckte minsann att de skulle köpa rediga husvagns-vinglas =) Där fyndade jag iaf ett par fiina rosa gummistövlar som Pidda tyckte va skitfula.

På lördan åkte vi hem för Pidda skulle ju kolla på nån förbaskad HIF-match. Hade gärna varit borta några dagar till.

På tisdagen, lönedag skall tilläggas, stack vi till Göteborg. Det började med tältuppsättning på Delsjö-camping.Sen såklart vidare till Liseberg & det e ju synd å säga att vi var ensamma där. Lite långa köer trist men mes som jag blivit så va det ju lungt för min del. Stod 35 min för att åka Flumrider & för att jag skulle bli såå jävla våt. Tur att det va varmt så man torka fort. På vägen till campingen köpte vi engångsgrillar & korvar som vi grillade utanför våra fina tält. Dagen efter åkte vi vidare till Freeport/Kungsbacka där vi shoppade loss lite på denna gigantiska outlet. Jag inhandlade BodaNova vinglas & Paul Mitchell shampo&balsam.


Sen har vi faktiskt inte gjort så fasansfullt mkt, jag åkte till Deutchland med Linda & Matte i måndags & inhandlade lite alkohol. Alltid bra & ha :)


Ja detta va en liten sammanfattning av min 3 veckors långa semester =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback